Livet er herlig!

Jeg har laget havregrøt til frokost, de har fått inn «brunt» mel i butikken, jeg har fylt på internetten, det er ikke strømbrudd og jeg føler meg helt frisk. Livet smiler til meg i dag! Kan ikke si at min kjære team-mate er like heldig. Therese sørger over sin syke i-pod og all musikken som vil forsvinne om den skulle gå dukken. Det er vel nå jeg skal grave frem all info vi fikk om å være en god team-mate da vi fortsatt var på Hald. Hun har fått sjokolade og nå skal jeg lage kakao! Har nemlig, til min store overraskelse, funnet mørk sjokolade på butikken! Så nå blir det varm sjokolade fra bunnen av og jeg kan ikke tenke meg noe bedre akkurat nå.

This slideshow requires JavaScript.

Her er noen bilder tatt her om dagen da vi gikk hjem fra Drucilla. Det er virkelig et vakkert landskap her, så gleder meg til å ta flere bilder! Det er veldig grønt og frodig her. Jeg er litt usikker på om det bare er fordi det er regntid, men vi nyter det så lenge vi kan! Bildet av den rosa greia er en sittepute/duk jeg lagde på skolen i dag. Vi lagde hver vår og fikk med hjem. Den er ikke så veldig pen, så vet ikke helt hva jeg kan bruke den til videre, men jeg liker den! Håper dere har hatt en like strålende dag som jeg!

Leave a Reply

