Et lite livstegn

Dagene går fort og juleferien nærmer seg med stormskritt. Selve julestemningen kan jeg ikke skryte på meg at jeg har følt på kroppen i år, men det var vel heller ikke forventet. Den siste uka har gått ganske så sakte, vil jeg påstå. Elevene våre var ferdige på skolen fredag 30.november og siden da har arbeidsdagene våre stort sett bestått av å henge på kontoret med How I met your mother (meg)/ gossip girl (Tess) på skjermen. Vi har også hatt et par besøk i fielden med mikrofinansgruppene, men det har stort sett vært lite å gjøre. Dette har imidlertid gitt oss muligheten til å få jobbet litt på oppgavene vi skal skrive! Som en del av skoleåret på Hald Internasjonale Senter er det nemlig to litt større oppgaver som skal skrives, og den ene skal leveres inn nå i neste uke. Så jeg kan ikke si at det bare har vært dumt at det ikke har skjedd så mye! Kan legge ved noen bilder fra den siste tiden her.

125

Siste skoledag for jentene våre. Like etter at bildet ble tatt ble stortromma hentet frem og det ble jubel, sang og dans!

076

Det hadde regnet som bare det bare minutter før, så tåken var i ferd med å lette

Det hadde regnet som bare det bare minutter før, så tåken var i ferd med å lette

Vi møtte noen jenter som ville vise oss geita deres. Den var født med tre fungerende bein og jeg fikk navngi den; coco puffs <3

Vi møtte noen jenter som ville vise oss geita deres. Den var født med tre fungerende bein og jeg fikk navngi den; coco puffs ❤

055 061

Gøyalt tre

Gøyalt tre

 

Der har dere de siste ukene oppsummert sånn stort sett! Jeg er klar over at jeg har blitt litt dårlig på å blogge ofte, men om dere vil ha litt mer info om livet i Uganda, så går det an å følge Tess på bloggen hennes også!

Ha en fin dag videre 🙂

Leave a Reply

